Saturday, April 14, 2007

堅強點

週四在工作崗位裏,努力地埋首工作,然而冷不防聽到同事以諷刺語氣來揶揄我。當下的反應是,我不知怎去反應,我感到有一點委屈,我叫自己堅強點,繼續工作。但是我越不想去理會,那揶揄的聲音又在耳邊響起,眼眶已有淚水。碰巧同事經過,我越不想哭出來,眼淚卻不由我控制,那刻我只想逃到一個沒有人認識我的角度,我不想去理解及被理解,然而那刻我只好拿著紙巾邊印下眼淚,還要自作聰明邊扮傷風未癒。

哭過後,事情又是否就如人意?

3 comments:

  1. 邊個咁衰......

    喊唔緊要,最緊要係喊完之後識得令自己笑番!

    ReplyDelete
  2. 你一定係yoshi啦。
    邊個唔好講啦,唔係我成日提個d同事啦。

    笑番實ok啦,要到星期一夜晚我心情先好番d!!!!

    ReplyDelete
  3. 係呀咪係我囉!仲有邊個咁八卦成日睇人地d blog丫..kakaka~

    唉,只要有人既地方就會有閒言閒語,有時都唔理得咁多,唯有避得就避囉!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails