Monday, November 13, 2006

毫子

自從八逹通普及了,散紙都用少好多,毫子更加少。我逐漸發覺自己對毫子有d嫌棄。當每架小巴都設可以do卡的時候,有一些屋邨的小巴,例如本人居住的屋邨,還停留在石器時代,人手找贖,十分煩厭。

車資係$3.5,有時無散紙,俾十蚊,試過好多次,司機會找返六個一蚊,仲有五毫子,找番一個五毫子叫做好好彩。最煩既係小巴司機每次都係找番兩個兩毫,一個一毫俾我。我心諗,司機大佬係咪玩o野呢,家下買乜野要俾毫子呀。

收到之後真係會有d忟憎,同埋我會提住自己下次搭車要俾番哂個d毫子佢,唔係我點用得完d毫子呀!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails