Thursday, October 26, 2006

上星期六、日

1.
打羽毛球,幾個鐘。雙打制,輸了的一方要罰。我實在不想輸,結果大輸,我一共做了六十次sit up,完全想死,唔想再打球,應該話唔想再打輸球。沖完涼,作傷風。之後我仲唔知死,仲同同事去kfc度食炸雞!!!回到家,一個字,累。本來想即瞓,但瞓唔著,喉嚨赤痛,我起身o拍左兩粒幸福傷風素+ 一匙念慈奄枇杷膏,要好番呀,聽日仲要行山呀。

2.
一起身,嘩,八點五分,聽講我要九點去到荃灣地鐵站喎,點算??? 最重要係,我成個人作哂病啦,傷風加喉嚨痛,已經夠死啦,仲要遲起身喎!!! 好,唔緊要,死頂。有咩係解決唔到先,病之麻,或者行行下無事呢,哈哈,唔好理我,我都係貪玩個批人架啦。

行山,好天氣呀。但我成個人就唔好囉,病ed....

3.
仲要之後去香港藝術館睇我最想睇既 "Artists And Their Models,Masterpieces from the Centre Pompidou, Paris 大師對象巴黎龐比度中心珍藏展",我真係好想睇,即使我病我都想去睇,可能因為我六月去巴黎個時無去度龐比度,所以個心都有d唔舒服,我以為要再買機票去架啦,點知依家有得睇,仲有個d展品係好少借出黎喎,咁機會難逢,點會錯過呢。

都幾多野睇喎,我成日係度望實幅畫,係度諗,究竟幅畫係咪真既呢? 嗯,我覺得有d畫都幾難明,話哂都係contemp既畫,我諗我話唔識睇都正常卦。我比較深刻既畫係 Robert Delaunay 既作品 "The Poet Phillippe Soupault",有城市、窗子同最緊要既鐵塔,好沉鬱咁。另外個個回望既綠女人都好出色,我到而家仲記得佢。同埋終於睇到畢加索既畫,都算幾特別。

之後再去左睇齊白石的似與不似,嗯,佢一生醉心畫畫,由後生到老,到白髮蒼蒼之年,九十幾歲,都無放棄過畫畫,幾犀利呀。唔似我地喎,時刻都想退休。我好鍾意佢畫白菜,幾筆就活靈活現,另外佢畫雞啦,又係招牌作喎,畫山水呀,甚至係字晝。我睇番佢個時貼起門口d字,都幾串喎,佢寫到如果有人黎佢屋企只不過係為左探望佢太太就唔好再黎啦,又講到要佢賣畫減價係損人不利己的行為,佢唔會歡迎,另外佢又話加隻雞又幾錢,加條魚又要加幾錢,加花加草又幾錢,真係每分每毫都同你計清楚。無計啦,佢真係惦喎,交到貨之餘仲要係超班喎,抵佢囂張啦。

4.
結果返到屋企逛瞓都無用。

5.
星期一返唔到工 - 病。

2 comments:

  1. 龐比度果個, 我都有去睇

    ReplyDelete
  2. 仲話唔忙? thx for dropping by la...好好保重身體呀!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails