Friday, July 28, 2006

口語化

下晝十二點幾就去個客度開會,過海喎,好彩天氣都算唔錯,唔使熱到想死。係個客度開會,我覺得最傷腦筋係諗下飲d咩好,去政府客度開會有茶紙俾你填想飲d咩。ok ok,我剔咗檸樂。如果你以為茶水阿姐會俾檸檬可樂我咁你就錯啦,係檸底上喎,加大可樂。開會呢家野,雖然我單拖上陣,但係我都好少出聲,又或者咁講,點輪到我出聲丫,我地呢d二打六。所以係會度我唔覺意俾人質左一個問題,我都答到有d呆滯啦,求其答左佢咪係度篤檸檬囉。我覺得大家都係至在吹下水,飲杯野,俾個客兇下,你又拍心口話實幫你搞惦佢,咁咪放你走囉,政府人最興架啦。唔兇你,佢覺得無做過野咁,佢一兇我,我咪唯唯諾諾咁囉,我第日陽奉陰違架。

之後再去另一個客度,都係政府!但呢個客好明顯好相與啦,事關講電話時已經feel到佢係一個nice客。nice客咪就係make sense同明白事理,呢兩樣野好緊要,見到d客又煩又點極唔明就真係好想打佢,唔係講笑。

開完會經過個商場,就行左陣街,度度都final sale,好想好想購物!!作為一個平凡的打工仔,我只係想有穩定的入息,收入足以令我間唔中去下旅行,又或者見到鍾意既野可以諗都唔使諗就買落黎,個種感覺勁好feel。

返到公司半個幾鐘,又執野走去返學。返學返到屋企附近都要辣下更,好想買野呀,買乜都好,我淨係想買野! 結果買左2條褲加1對鞋,本來想買tee,但無心水。返到屋企我先知原來已經十一點! 其實我唔知咁晏,我以為十點鬆d,因為我隻精工表又未入電池 (係,都成一個禮拜既事),電話呢,自從下晝兩點就已經肚餓到暈左,熄埋機啦自動,咁係完全無時間觀念之下,我就盪左成2個幾鐘。無時間觀念度好既,想行街咪行街囉,點行都好,最"驟"忌行街行到興起d鋪頭關門,尋日想去屈神市買少少日用品啦,落半閘囉,無癮!

咁又一日。

2 comments:

  1. 真係開心,返工返到可以行街…

    我就在公司呆坐,連 MSN 都無得玩!

    唉…有邊個打工仔唔想收入穩定,見到想買就買,仲有錢去旅行!

    ReplyDelete
  2. 我都係行左10分鐘o者,唔算多丫!!!

    唔同呀,你份工有前途咁多,我開msn都係想分下心!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails