Tuesday, November 22, 2005

困

中午午膳後,趕著往客人處開會,卻雙雙和同事被困在升降機裏,內心感到好一陣的害怕,因為這是我第一次被困,所以感到有點不自在。幸好有燈,有抽氣扇,還有一班同事。雖然很焦急,但也沒有法子,唯有致電警鐘麻煩管理員通知我老細,讓他知道我被困,要遲一點才到客人處,誰知管理員說我老細已知我被困,因為可從閉路電視得知。真的,心急也沒用,我們更玩起"拍七",果真沒有浪費時間。

2 comments:

  1. 乜好似 d 電視劇咁, 你困 lip, 你老細會咁岩係看更度既?! hahaha!!

    ReplyDelete
  2. 咁我有個同事係樓下等lift見到我同班同事被困,所以該同事好醒目咁話我老細聽,其實我老細話勁打俾我無人聽,之後佢去左開會,叫我飛的去個客度,去到都係講多半小時就返公司啦。

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails