Thursday, May 22, 2008

不明白

作為客戶服務,我明白客人總是諸多要求,以為用1蚊價錢可以換到1萬的商品/服務,然而我卻對某個客戶 (簡稱: 甲方)感到氣憤非常。

語氣 –
在相當忙碌的時候,我會選擇性地聽桌面上的電話,直到我完成某個重要的工作時,我就會聽電話,就會聽到甲方的來電。甲方就會說: “嘩,你終於肯聽電話啦!!!”,又或者說 “嘩,終於搵到你啦!!!”,我心想,每個人都有忙碌的時候,不是要全天候去服侍甲方呀,而且甚帶晦氣的語氣活像我前世欠了她一樣,無o野呀o麻???

態度 –
1) 態度絕對不友善。本著客服精神,做到你暈的宗旨,自問對客人也是友善,但是對待卻是不友善且苛刻。甲方於早上十一時十四分給我電郵,附件數則,作為收件者,我是不是需要一些時間去消化及作出回應呢? 但甲方沒有給多時間,只是說,我會在十一時三十分致電給你,要我就電郵及附件作出回應。係咪以為我得一個客,無其他野做呢????

2) 當我告訴甲方一些環節我們是做不到的,行規也不是這樣做,是那樣做的時候,甲方就突然上鋼說: “咁我地係要呀, 咁你地都要做俾我架啦”,聽下心中有火,十分野蠻。

3) 有一幅banner 要掛在網頁上,只是差一兩個pixel,大概只是0.1mm不到的分別,但甲方堅持要改,我則回應,這不是長設的banner, 只掛兩天,還是要更改嗎?”甲方說: “係呀,我要改喎”,我心想,ok,你好野!!!!

4) 仲有好多好多,總之一聽到就火燒心,我想炒左個客,再同佢講,做你個project唔係做你妹仔,唔好以為所有野都係老馮,以為自己係客就大哂,要人做野都要有禮貌,俾d sense呀唔該,唔係下下靠惡可以搵到食。

好慶x1000000000000000000!!!!

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. 地震震親佢個腦,
    通常我會回應:『你地錢多唔代表我地一定會做囉,係咁啦,bye bye!』

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails