Tuesday, February 13, 2007

二三事


(一) 行山
上週六和大學同學到三門仔行山,途經比華利山別墅,我就想起那些風水大師,說到比華利山別墅有多好多好,事實我想也不無道理。但見行山徑上也有不少墓地,座擁海景/山景,看來也能庇佑後人。而且八仙嶺景觀開揚,有山有水,也實在讓人感到舒服。是次行山只需個多小時,之後我們一行人便躺在沙地上休息,再搭乘 “小飛” (因為我想那不是大飛來的)到小巴站。其實我真的那些小飛/大飛/嘩啦嘩啦/摩打船都有點害怕,不熟水性的我坐在船上總是膽戰心驚,生怕被海水捲走,所謂欺山莫欺水呀。


(二) 書店趣聞
跟著到了書局,看一些旅遊書,看看深圳有甚麼好去處呀。才剛喝上一點水,就聽到有男子聲音大叫: 「茂利,呢度呀」,我差點噴水。好不容易才定下神,下意識地往那男子看過去,原來,該名男子是叫他的女朋友!!!!女朋友的稱呼呀「茂利」???若我是他的女朋友,我一定不會理睬他。有病啦肯定。

(三) mabelle
再逛逛mabelle,我想那些女sales好像很久沒有開單似的,就只是看看櫥窗的首飾款式,已覺他們有點難纏,她說,嗯,這些我們新貨來的,只需買滿四千元就可以擁有這限量版….我說只是看看,其實只是有時間就看看。那個女sales每見我們走到一個飾櫃,就絮絮不休地說新年快到啦,不如買番對耳環丫,替換下呀麻,我話,我無耳環架,我埋哂口啦。女sales當然無就此放過我,再落咀頭,咁睇下頸飾丫,都好靚喎,係喎,小姐妳係咪我地member黎架,不如我同妳check左個record先….好…聽到呢度,我就係想走,如果唔走我都對唔住自己啦。佢見我走就再落多兩錢肉緊,咁其實你買左情人節禮物未呀….我心諗,好煩呀。即刻轉頭就走。我明白搵食艱難,但都唔使咁貼身追擊同亦步亦趨架,簡直令人煩厭到極點。

1 comment:

  1. 或者人地女友個名,真係叫「茂利」──好似我咁──呢!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails