Wednesday, December 20, 2006

過後。

這週,以為會閒d,但仍是忙。

十二月十八日
昨天老細傻左,發脾氣,講哂粗口鬧哂人,生人勿近。咁我明既,做老細係壓力大,我做員工都大壓力架喎,唔會輕鬆得過你啫!

放工都成九點,自己一個去左sogo度行街,又買野,使成將近二千蚊,有d肉痛架,不過一諗到辛苦搵黎都係攞黎使o者,買得起即係搵得到啦,就無理咁多,買就買啦,個種開心呢,真係好正。好開心。

十二月十九日
今日係公司都忙。客仔打黎,老細打黎。做得邊樣呢,邊樣都要做架。

星期三四五早上都要到客人處開會,仲有tender要做,忙。

今晚收工搵家姐之後,真係有d頂唔順,好辛苦,好想嘔,可能今日係公司好忙,一停落黎,個腦都仲work緊,個種感覺好似仲返緊工咁,放開唔到。返到屋企食少少野先好少少。

希望今星期快點過,我想放假,我想早d放假。

5 comments:

  1. 知道妳忙,但真係估唔到妳忙成咁!
    振作!撐埋呢幾日就放假喇!

    ReplyDelete
  2. 其實作為老細或者員工, 都係為左搵食o者, 唔駛咁搏命既, 身為一個過來人, 只可以提你, 以自己既身體健康為大前提去工作, 反正你唔做呢間公司, 都仲有大把機會呀~

    ReplyDelete
  3. http://hk.news.yahoo.com/061218/12/1yh5j.html

    ReplyDelete
  4. I wonder who is T先生,is it you, Teddy?

    ReplyDelete
  5. 我不是T先生。
    看來又是一些人在胡亂地留言,閣下又要使用留言管理了。

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails