Wednesday, November 29, 2006

救命

我家姐為左搞個婚禮,勞民(即係我啦)同傷財,仲日日打電話俾我,每日起碼四個電話,諗到乜就打黎,驚唔記得又要想我記埋佢就打黎,無帶電話又搵我,屋企有乜餸食又搵我,星期六日有咩節目又問我,LM件婚紗靚唔靚又要搵埋我,如果我missed左個call,又再打黎,跟著阿媽又打黎話我做乜唔聽家姐電話。十二月九日同十一日快d到,快快搞埋單o野佢,我就黎支持唔住!

****************

公司既電話亦多到接都唔想接,點接呢,公司電話和手提電話一齊響,再加上街線。以我通常都唔會聽手提電話,由得佢落留言,唔想煩。但係老細d電話又唔得唔聽,老細一直都係打我手提,聽唔切佢又會神經質咁再打黎話做乜唔聽電話。唉。

****************
今日電話又講到無電,我覺得ok架,成晚可以專心行街,無哂電話聲,係今晚我先覺得真正自由。(但家姐之後打黎搵我兩次囉)!!

***************
我都想搵一日直情熄左個手提,好多電話都係undesirable,由保險到電訊到屋企人到公司,嘩,真係煩到頭痛,唔係講笑,呢排成日頭痛,可能真係煩得滯。煩x100000000

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails