Tuesday, September 12, 2006

打工女日記

多謝朋友關心。

最近工作很忙,這是事實。

(一)
我的客人很奇怪,不知他們的心是怎樣想的。我想和一客人擬定開會日期,當天是星期四,而讓客人表示星期一可以抽空開會,然而我在當天該正忙著,於是我問有否其他時間可以再議呢,他竟然說,不可以遲過星期二。我覺得該客人皇恩浩蕩,我當下想,真的很感謝他的寶貴時間呀。結果,我唯有安排在星期一開會,我們只是小小的一個vendor,你是客人,有錢,大哂呀? 真係好火。

(二)
和客人開片。是次會議和我兩位客人及其上司一同開會。我客人的上司對internet可謂一知半解,不明白我尚且可以理解,但沒有細問卻來一招下馬威,像要把我嚴刑迫供才滿意。我相當不喜歡,我沉不住氣,我略帶晦氣,那妳想怎樣呢,妳是不是覺得貴呀? 我那貴客也被我惹得火也來,也和我開戰,道,當然啦,否則我不用跟妳談那麼耐啦? 當下我很想拍枱走人,但我選擇沉默數秒,叫自己快熄火,跟著慢慢講,妳覺貴的話,我想想怎跟上司說說價錢啦。其實我火紅火綠,好想同佢講,貴既就唔好做啦,我都唔想同妳講咁耐。我好好過呀??

其後我客人對我說,我很有guts夠膽頂撞佢上司,佢話見我忍住唔發火,佢上司又食住上,好僵個局面,佢地都唔敢出聲。我話我只不過慶囉,我最憎人兜圈,家下好多時間呀,想平咪出聲,我唔係介意妳嫌貴,我介意妳態度差,覺得我地d vendor 好好恰。

不知所謂!!!!

(三)
然而除卻公事,生活也如意。

1 comment:

  1. (一)好似曾相識。每個客都覺得你只係 serve 緊佢一個。但又唔諗下如果我真係只 serve 你一個既時候,你又會唔會搵我幫你 hold project 丫,我間公司死左 n 世啦!

    (二)我明你個下心情。*cuddle*

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails