Friday, June 16, 2006

這幾天累的原因,我可不可將之歸納為多夢呢?
我已數不清每晚作多少個夢,只知道一定多過三。昨晚在苦讀半小時後,到電話響起,我已作了一個夢,那只是九十分鐘的事,內容大概是我又去外遊,忘了帶間券,要多付十元,同行友人說不要緊,照付吧,電話響起夢就醒了。到昨夜作夢,夢中夢,到早上七時許,稍為有意識之際又沉沉睡去,又作了另一個夢。

回到香港才如此多夢,實在奇怪。

2 comments:

  1. 我每晚都發夢架 wor! 如果有一晚冇夢發都幾奇怪, 我會當冇訓過一樣. 有時我都會為發夢而訓覺架! hahaha!

    不過日有所思, 夜有所夢... 會唔會你呢排諗野多左, 密左呢?

    ReplyDelete
  2. 我諗返到香港未好好地休息呀。

    呢排諗野係好左!

    我諗做運動都有幫助既!好野,聽日就有得做運動。

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails