Thursday, September 01, 2005

我的愛與惡

  1. 最討厭不文明的事情,例如說謊。
  2. 喜歡用文字來談心及談情。
  3. 喜歡咬愛人的手臂,特別是手肘對上三吋、近老鼠仔附近,對遺下的齒痕感到沾沾自喜,有虐待別人的傾向吧。
  4. 記性不錯,常記一些瑣碎如芝麻小事,朋友閒談時不能想起某些小事,我卻可以娓娓道來。
  5. 由細到大都唔擅長表達自己既感情,我無法對愛人親口說一句我愛你,我刻意地把感情壓抑,我無法理解。同時我亦不擅長安慰哀傷的朋友。
  6. 好恨有特別卡通人物的印章,最鍾意係張紙度勁印,好有快感。
  7. 極容易有嘔心的感覺,在無何奈何的情況下要擠身於人多的密封環境必定令我相當唔舒服。
  8. 擅長把藏於雪櫃的食物翻出來。我媽會把一些好吃的食物放在隱敝地方 (我覺得佢有d怪),以免被我發現而通通吃掉。我卻可以以在很短的時間,大約比光速慢一點的時間把食物翻出來,然後我會在我媽面前緩緩經過,然後她會讚我有此異稟,實屬難得。簡單黎講,將我困係個島度,我應該可以頂到一段日子,無既,狂搵o野食。
  9. 相當不喜歡BBQ,最憎叉住件雞翼係度白等,悶同熱已經令我卻步,所以個d用"俾下面啦"既理由叫我去既話,我通常會婉拒,做人已經煩,無謂再難為自己,然而室內韓國燒烤我又ok喎。
  10. 鍾意食有咬口既食物,如橡皮糖、糖丸、糕類甜品,同時又鍾意滑口既豆腐花,最好係熱o既。仲有自創兩溝,涷豆漿溝涼粉,爽呀!

點名呢,就無謂啦,想寫就寫啦。

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails