Sunday, May 29, 2005

回一回

Joyi - 已傳你電郵,請細看。若不明白,請致電與我。(請代通知令妹)
陳生 和 ly - 請密切留意事態發展,我一定讓你們知道的。

4 comments:

  1. 多謝小鐵既報導,我地會密切注意事態發展,依家先交返俾新聞部。

    ReplyDelete
  2. 我早上已把星星投到公司郵箱裡去,
    快的是下午收到,
    慢則是明天。

    ReplyDelete
  3. 陳生: 呢個 project 靠晒你跟啦...
    亞來: o丫係呀!!! 仲有樣o野呀...
    陳生: 記住做得好好睇睇... 錢唔係問題...
    亞來: o丫係呀!!! 仲有樣o野呀...
    亞來: o丫係呀!!! 仲有樣o野呀...
    亞來: o丫係呀!!! 仲有樣o野呀...

    ReplyDelete
  4. 你唔好笑住先,陳生,你聽我講,係咪得咁多樣野要做。

    亞來: o丫係呀,仲有呀...

    我只可以用面如死灰來形容當局者的精神面貌。或者小丸子面黑時的情況,只是多了幾條線而矣。

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails