Monday, May 09, 2005

故事再繼續

有人同我講,如果交唔切份tender,你唔好喊喎!

OK, 我實做到。

我俾粒星你添。

6 comments:

  1. 喂...冇咩機會留言...但見你咁累...同我當日有得fight呀....今次要留個言...幫你打打氣....當日既我得左個"常常腸胃炎症"...但都冇人可憐....其實你咁樣捱法...唔係辦法喎....係時候要抖抖....俾自己抖啖氣喇...d賤婆賤佬....一於鬧鬼佢...唔駛怕佢架...話晒都有我地呢班兄弟姊妹....當日你都幫我打過氣...今日輪到我喇...哈哈

    ReplyDelete
  2. 唉...到最後發現冇打名...我係阿海呀

    ReplyDelete
  3. 我下次送個星星印過妳。

    ReplyDelete
  4. 咪鬼記係心度,做左野又盡左力咪過得自己關囉。我地只係凡夫俗子,涯落去,心向神,一定會見到光明的一天! 加油!

    ReplyDelete
  5. 多數寫開語體文,一旦有日開始寫白話文,應該是受壓到了頭....保重.

    ReplyDelete
  6. (國語)
    我不成,
    我就不上;
    我成,
    為什麼不爭取一個機會。

    (廣東話)
    加油吧!唔好俾佢睇死。唔好忘記....你係蜘蛛俠黎架~~~飛呀~~~~

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails