Tuesday, May 10, 2005

點搞

自從俾個_ _搞到神經衰弱,我走左去尖房度,唔好以為我去做運動,我無力,散哂。我只不過去沖個涼洗個頭,然後去整個steam and sauna,我係度諗,我究竟要點做呢? 到換完衫吹頭時,我發覺原來我返工個樣好殘,梳洗一頓,成個樣好似真係似番個人。心諗,我仲想捱乜呢?你話返工唔係賣才能,係鬥陰濕,鬥殘格。無,個個__就好似大長今個崔尚宮咁,害人唔使本o者。我心諗,睇你玩到幾耐囉,做人做到咁陰質。

2 comments:

  1. 也許... 你真的太累..
    也許... 你要睡一睡..

    ReplyDelete
  2. 整返首"希望"你聽下

    啦啦啦~~啦啦啦啦啦啦~~啦啦啦
    啦啦啦~~啦啦啦啦啦啦~~啦啦啦
    啦啦啦~~啦啦啦啦啦啦~~啦啦啦
    啦啦啦~~啦啦啦啦啦啦~~啦啦啦
    啦啦啦~~啦啦啦啦啦啦~~啦啦啦

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails