Friday, February 15, 2008

一月三十日(星期三)

早上在下午一點半致電叫我到數碼港開會

上司: 喂,陣間要去數碼港開會喎

我: ?

上司: 你唔知咩,我咪叫左甲同事叫你喎,佢無叫你咩?

我: 無喎

上司: 有無搞錯呀,叫左你今朝叫埋你去架啦,離哂譜既,咁你今日有咩做?

我: 我要去abc度開會

上司: (火都黎) 咁你叫佢聽電話

我: (飛左條線俾甲同事)

甲同事: 乜上司無叫你開會咩, 我以為佢叫你乍,你有乜搞呀

我: 咪去abc度開會囉,約左好耐啦

甲同事:……

我覺得成件事都係溝通問題,上司以為甲同事會同我交待,但甲同事又以為上司有向我提及,原來,到最後,我是完全蒙在鼓裏的。
下午四時到abc客人處開會,當中有客人、有顧問。那個顧問,很討人厭,說話時分開幾次來說,以為自己說得很有層次,其次把同一樣事情說了又說,浪費時間。唉。

差不多六時廿分才散會。再一次,約R吃飯。今次我們到銅鑼灣Sogo caf,因為Sogo 信用咭的生日優惠。點了東西吃,但隔離的男人實在有點奇怪…..初時,我以為鄰座的男人在和甚麼人說話,但原來不是,他是和空氣談話。救命,那個男人精神應該有點問題,自言自語之餘,又拿著幾張紙幣出來說: 阿甲給我六千元,我找回一千元,哈哈…..我同你講……下刪一萬字。侍應以為他想埋單,但那男人說他未走的,還點了雪糕和三文治,還說他的同伴在途中!!!!!其實Sogo caf 的食物真的不錯,然而那男人的談話內容以及聲浪把我的頭都弄疼了,唯有快快離開了。

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails