Thursday, May 31, 2007

靠惡

我們做vendor 的,是否注定給client 欺負呢???!!!!

客人臨放工才給資料我們更新,隨即

客 :我問你呀,你幾時做完佢呀
我: 咁我都要問下同事做幾耐先覆到你喎
客: 咁我而家係問你要幾耐做完呀,幾耐呀 (開始扯火)
我 :見到佢咁惡,我就話我盡量同你趕。
客: 我唔理你呀,你同我今晚死惦佢呀。
我: !!!!!

我心諗,我都未開聲話你咁遲先俾料,家下老馮同你ot呀,唔係你語氣重d我要同死惦佢,根本唔合埋呀!!!!

低能架!!!

2 comments:

  1. 做Vendor的就是要罵客,
    這已經變成了我們的工作之一。

    ReplyDelete
  2. 雖然我都係客,不過我都覺得你呢個客真係好鬼死過份,俾生意人地做大晒咩?!都要要求合理先得架?!

    所以你放心,我唔會鬧你架,因為我都好憎俾人鬧,正所謂「己所不欲,勿施於人」丫嘛!加上一個星期後我就離開呢度喇,你個mailbox唔會再俾我炸爆架喇,kakakaka!!不過呢,如果呢度短期內仲未請到人,好大機會你要直接對住女魔頭啊,記得萬事要小心啊!!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails