Monday, January 23, 2006

大寒之後

數天前,我跟同事說,星期五便會開始冷,因為日曆寫上是中國節令的-大寒。是日星期五,我沒有上課,竟然躲懶,偕朋友去聽孫燕姿演唱會,十分精采,高音低音也讓人聽得舒服,我也喜歡她唱 "Silent all these years",很動聽呢。十分多謝T君。

今天星期一,千萬個不願意從被窩裏走出來去梳洗。在地鐵晃來晃去時我也閉目休息,就連扶手電梯我也合著眼,太累了吧。

要準備新年的東西了,糖果呀,揮春呀,爐具用品呀,通通都要新。

新年將至,不知該不該置新衣裳呢?

4 comments:

  1. If you have enough money, and if you want new clothes, why not?

    ReplyDelete
  2. 當然要啦!當然要啦!

    ReplyDelete
  3. 我做到有少少癲. 真的不覺是新年..

    ReplyDelete
  4. teddy and c - it's so fann to buy new clothes, many ppl out there in cwb.

    eli - pls prepare for cny, all things need to be new. Do spare some time to do cleansing work which is very important.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails